Guide til Bob’s fredsmeditation

fredsmeditation guide

Her er en meditation, der er rigtig god til at skabe ro i den mentale aura og kan bruges til at skabe ro, inden du skal sove.

  1. Kontakt hud området udfor Hjerte Chakraet og træk vejret 2 til 3 gange der.
  2. Kontakt den yderste og øverste del af venstre skulder, hvor der er en lille hulning, og træk vejret 2 til 3 gange der.
  3. Kontakt ID – punktet som er ca.20 til 25 cm lige over midten af hovedet, og træk vejret 2 til 3 gange der.
  4. Kontakt den yderste og øverste del af højre skulder, hvor der er en lille hulning, og træk vejret 2 til 3 gange der.
  5. Kontakt hud området udfor Hjerte Chakraet og træk vejret 2 til 3 gange der.
  6. Fortsæt denne cirkulation, 1. til og med 5., i 10 minutter.
  7. Fyld det dannede imaginære cirkelformede felt, med lyseblå farve, i 5 til 10 minutter.
  8. Afslut meditationen med opmærksomheden udfor Hjerte Chakraet.

(Hvis du falder ud af øvelsen under 1. til 5., starter du udfor Hjerte Chakraet igen)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Translate »